Charm Easy SH

I förrgår red jag på Charm för första gången. Inte för att det var nåt entimmes pass med dressyrkonster eller där vi hade teknikhoppning, men jag red i alla fall!
Först longerade Mamma honom en liten stund för att han skulle få ut lite överskottsenergi. Jag hade väntat mig att det åtminstone skulle bockas lite eller avläggas nåt litet glädjeskutt, men han var väldigt lugn.
Efter det ledde Mamma mig runt ridhuset nåt varv och vi provade att trava på långsidorna sen.
Men det lilla räckte för mig, nu blev jag bara mer fast!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni passar ju skit bra ihop storleksmässigt =) trodde han skulle va mindre :P

2010-06-05 @ 20:28:36
Postat av: Johanna

Han känns iaf bra! ge mig en sponsor och jag köper honom direkt!

2010-06-10 @ 23:12:12
URL: http://hermanamayor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0