Kosovo

Just nu befinner jag mig nere i Kosovo där jag tjänstgör som Ksp-skytt under en 6-månaders period.
Livet här är väldigt annorlunda jämförts med hemma, men jag trivs väldigt bra med både arbetsuppgifterna och kamraterna.

Igår övade vi IMF (Insats mot folkmassa) tillsammans med slovakerna och fick även lyfta med kravallutrustning i en Black Hawk. Det gjorde hela min dag!

Idag har det varit en lugn dag, jag var ute och gick tidigt på morgonen och gick sedan på en föreläsning om paralellstrukturen som hölls av en irländare.

Får se vad den kommande veckan erbjuder...


Just nu befinner jag mig nere i Kosovo där jag tjänstgör som Ksp-skytt under en 6-månaders period. Halva tiden har redan gått och jag trivs bra med både uppgifter och arbetskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0