Roligt samtal!

I fredags på väg hem från Kvarn ringde nåt mobilnummer jag inte hade inlagt sen tidigare. Det visade sig vara killarna som skulle lämna mina möbler och undrade ifall nu på måndag passade bra. Men eftersom jag inte är hemma förrän 17 december nästa gång blev det lite svårt så jag skulle återkomma ifall jag kunde lösa en bil och hämta sakerna själv (Man får låna släp gratis från butiken). Men jag hann knappt lägga på förrän det ringde igen och trots att det var sent en fredag skulle dom lämna grejorna hos mig samma dag ifall jag var hemma.
Det största paketet som bordet låg i var det tyngsta som dom nånsin hade burit upp sa den ena av killarna. Snäll som jag är fick han ett glas vatten innan det var dags att bära upp resterande paket...

Det blev en tidig julafton i år, med 9 stora paket. Ivrig som ett litet barn slet jag upp kartongerna utan att läsa "det finstilta" såklart....


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bilder på möblerna?

2010-12-06 @ 08:20:30
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0