Om Gud är god...

...och Tomten är snäll kommer mitt vardagsrum få sig en uppfräschning under julledigheten.
Nu är jag trött på den här röran som råder, jag vill bara bo när jag kommer hem på helgerna och inte behöva tänka på att det skall rensas flyttlådor, tas emot sängar, matsalsbord, mediabänk eller hylla.
Ju snarare tapeterna är på plats, desto snarare kan jag lösa ut en taklampa som får hänga över bordet. helst skulle jag vilja ha två lampor i vardagsrummet...men frågan är hur det skulle gå till, få nån elektriker att tjuvkoppla lite?
Jag trivs iaf väldigt bra här och har inga planer på att lämna den här lägenheten på ett bra tag! Det kommer nog kunna bli riktigt fint här när allt är klart! Det är ju ingen bostadsrätt så det tråkiga är bara att man inte kan göra precis allt det man hade velat, då hade jag gått lös på riktigt...för det är så man gör i min familj när man flyttar in någonstans ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0