Lite julhandel

Har inhandlat lite julklappar under dagen för att bli klar. Strax innan jag nådde fram till Commerce (köpcentret) gick jag förbi några killar i tonåren. Det lät som att dom sa nåt om mig precis samtidigt men jag orkade inte riktigt bry mig...När jag åkt upp för rulltrappan och gått in i butiken ser jag att killarna är på väg in i butiken och ställer sig och "kollar på ljus", precis som jag gjorde...det verkade inte som att det var nåt som egentligen var nåt vidare intressant och jag själv kände mig klar och gick bort till delen där böckerna står, för ett par killar i tonåren kan ju inte vara intresserade av ljus och böcker, eller?
Se där ja! Bakom mig stod det lilla gänget på 3-4 pers och bara står...efter en stund börjar jag undra lite om det kanske är nån jag känner och vänder mig om lite snabbt men ser bara de här yngre killarna och den ena säger nåt i stil med "Man kanske skulle köpa sig en bok..." sen tröttnar jag och går in på Kicks i hopp om att dom inte har tänkt titta på smink.....
Blev inte helt klar med julklapparna, får se om jag tar resten under kvällen eller morgondagen. Skrev en lista på allt som måste göras och köpas, och helst innan jag åker ner till Värnamo..det var en hel del. Men jobbar jag på bra kanske jag faktiskt hinner med en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0