Sonisphere

Jag var på Sonisphere förra helgen. Aldrig vart med om så mkt regn tror jag! Det slutade med att allt blev en enda lervälling och att folk klädde av sig kläderna för att gyttjebrottas!
Men regnet lättades givetvis när Mötley Crüe kom in på scen! Dom gubbarna kan verkligen fortfarande dra publik! Jag tror nästan alla 47.000 människor som var på festivalen såg dom. Och ändå lyckades jag komma nästan ända längst fram där jag var under hela första låten "Kickstart my heart". Men folk var rentav galna så efter att ha blivit riktigt förbannad på några stycken och det blev svårt att andas tycte jag att det var säkrare att backa bak lite för att kunna se resten av konserten. Inte för att det var så lätt ändå men jag såg nog mer där bak än vad jag gjorde där fram. Vid såna tillfällen försvinner man ju bara ner och känner sig som en dvärg bland massa jättar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0