Ensam i Solna...heja gnaget?

Måste ju berätta om en lite rolig sak som hände samma dag vi kom hem från Kefalonia.
Sara skulle släppa av mig någonstans eftersom jag skulle in till Sthlm och möta upp en kompis som jag skulle stanna kvar hos under kvällen. Vi kör en bit och till slut blir det så att Solna blir platsen där jag blir avsläppt...dumpad...lämnad, kalla det vad du vill.
Då tänds ett litet ljus i mitt huvud. "Är det inte i Solna som alla AIK-fans håller till Sara?"
Och då nämnde hon att Råsunda iaf ligger i närheten...
Vi hinner knappt börja prata om det förrän det kommer en stor rakad kille, fullt med tatueringar och ser lite sådär farlig ut med nån t-shirt eller emblem som det stog AIK på.

Jomenvisst, vi var helt rätt ute i våra tankebanor!

Vi kramas hejdå och jag fortsätter med min väska över axeln för att hoppa på pendeln...
På vägen möter jag ett par stycken liknande killar till, även dessa fans/supporters vad man nu kallar det för...och när jag kommer ner till spåret står det ännu en kille med sina arbetarbyxor och en väska där det står;
"Vi är överallt" Och AIK:s märke i jämte....Då kunde jag inte låta bli att småskratta litegrann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0