Hemma i Sverige!

Nu är jag hemma i Sverige igen, denna gången för en längre period.
Det var jobbigt att säga hejdå till alla. Lumpen var ingenting i jämförelse och då tyckte jag ändå att det var jobbigt. Tur att man kommer träffa flera stycken även i fortsättningen.

Nu blir det civilt ett litet tag, kommer bli konstigt att vara det under en "så lång" period men det skall säkert gå bra det också. Det viktigaste av allt nu är att hitta en lägenhet så att jag kan komma i ordning med allt och mig själv och kunna börja om igen.
Nästa helg skall jag på testhelg för NBG. Det känns som att det är snabbt inpå att träffa den nya plutonen en vecka efter att man sagt hejdå till den gamla. Men det blir nog bra det också, inrycket är inte förrän i augusti sen och innan det har jag hunnit vara med om en hel del om jag känner mig själv rätt. Har ju redan en massa inplanerat och det lär ju inte bli mindre med tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0