Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Jag undrar hur många mer än jag som har det som rubrik idag. Ikväll bär det av med tåget mot Göteborg i alla fall. Skall träffa Katrine som jag inte sett sen innan jul på min första leave. Även om vi haft telefonkontakt under tiden är det ju inte samma sak. Kan tro det blir en del prat om både det ena och det andra... det brukar oftast falla in på det andra.
Blir en lugn kväll för att imorgon ta tåget till Skövde och gå på Lillrotens fest, kanske borde köpa en inflyttningspresent eller nåt till honom så att man inte är alltför oartig? Minns inte om jag redan har gjort det men bättre två än ingen i såfall =)

Dagen kommer gå åt till att packa och jag talar för många tjejer när jag säger att det är jobbigt. Vad skall jag ha på mig för kläder egentligen!? Det blir alltid för mycket och "den här gången skall jag inte lägga ner för mkt, det tar bara massa plats och jag använder inte hälften", är en mening jag sagt till mig själv både en och två gånger.
Jag har nog bara lyckats en gång egentligen och det var när jag var på Kreta i somras, då lyckades jag packa ganska lagom. En gång jag minns på 23 år, bra jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0